chill dag

Hejsan,

Idag har jag bara haft två lektioner. Först företagsekonomi där vi jobbade med vårt projekt och sen matte. Jag fick förresten G på mitt matteprov. Var orolig att jag skulle få IG faktiskt, för i början av lektionen sa han typ: Ja det gick ju inte så jättebra för er, 3 har VG och några har fått IG. Då tänkte jag direkt att jag skulle vara en av dom som hade IG. Men jag fick faktiskt G och han sa att jag hade koll på grunderna och att han märkte att jag jobbade hårt och att jag kan ha chans att på VG i slutbetyg !!

Härligt som attan. Efter matten hade vi lunch och sen så skulle vi egentligen fortsatt jobba på projektet men eftersom det inte fanns någon lärare som kunde släppa in oss i ett klassrum så fick vi sticka hem och jobba istället. Så nu ska jag plugga. Inte så kul men sen ska jag och mamma iväg en sväng till Malmö och reklamera en väska och shoppa lite. Sen äter vi nog i Malmö också. Mysigt !

Så den här dagen känns rätt bra faktiskt. Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0