chillar

Hejsan,

Nu sitter jag med mormor och morfars laptop i knät, nerbäddad i sängen och kollar facebook. Mysigt! Ska nämligen sova hos dem ikväll eftersom mina föräldrar är bortresta. Ja efter att jag hade pluggat ett tag så kom morfar och hämde mig och körde mig till tandläkaren. Jag hade tydligen fått lite korsbett så nu skulle det också fixas. Jag vet inte om jag har berättat varför jag egentligen har tandställning? Jo, det är för att de tänderna som sitter bredvid framtänderna inte "finns" i min mun och de kommer aldrig växa fram. Därför är det luckor i mellan framtänderna och hörntänderna. Så mina tänder ska alltså flyttas ihop så att luckorna försvinner. Det är i princip det alla stålgrejer jag har i munnen ska åstadkomma.

Ja, nu blir det att va inne på facebook en stund till och sen ska jag sova för jag är så nedrans trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0