en annorlunda dag

Hallå,

Ja den här dagen har inte riktigt varit som alla andra dagar. Jag var ju då ledig idag och då var jag och hälsade på Nikita på Mediegymnasiet i Malmö. Träffade massa nytt trevligt folk och hade en väldigt kul dag. Men det var ganska stor skillnad jämfört med Katedralskolan i Lund där jag går. Folk kändes mer öppna och jag upplevde inte några "gränser" mellan ettor, tvåor och treor som det kan finnas på min skola. Alla pratade med alla oavsett årskurs liksom- Och folk var väldigt öppna på ett sätt som jag inte var van vid, sjukt härligt att man bara säger vad man känner för bara så där. Hur som helst så hade jag en bra dag!

Nu är jag så in i nordens trött att jag skulle kunna somna rakt upp och ner här på stolen där jag sitter och skriver. Jag sov ju hos Nikky i natt och det var lite trångt och jag vaknade till några gånger under natten, plus att vi skulle gå upp rätt tidigt så det är ju inte konstigt att jag är trött.

Jaja, nu ska jag chilla lite vid datorn och sen blir det absolut sängen direkt !



Bild på Nikky innan vi tog bussen, vilken pärla !

Ha det fint mates !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0