god morgon

Hallå,

Nu har jag varit vaken en liten stund och just nu ligger jag i sängen och njuter av att jag har sovmorgon. Jag har egentligen ingen riktig lektion idag. Asså denna veckan kan ju inte bli mer oseriös? Klart det är skönt att va ledig men det blir svårt att vänja sig av vid att ha håltimmar hela tiden. Idag så är både min svenska och histoira inställd på grund av vård av sjukt barn, och sen har jag tyska men vår lärare är i Berlin denna veckan så ingen tyska heller! Det enda jag har kvar sen är idrott och då är det bad och som ni vet så är jag ju inte med när det är bad så jag ska gå till gymet då. Sjuk dag !

Nu ska jag fortsätta att njuta av min sköna morgon exakt så här..



Den här bilden bjuder jag på !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0