jag är en datanörd.

Hallå,

Jag är så grymt nördig. Har typ 15 minuters rast och har inget och göra. Vad gör jag? Jo, tar upp datorn och loggar in på facebook. Känner att folk tittat lite konstigt på mig i korridoren, men vadå? Jag har ju tråkigt ;).

Nu ska jag snart ha tyska, glosförhör.. jippi. Nej men det är inte så farligt, kommer nog gå rätt bra tror jag. När jag kommer hem blir det att plugga på idrottsprovet som är på onsdag, de flesta säger att det är lätt men man vet aldrig, lika bra att plugga så jag kan känna mig säker. Vill väldigt gärna ha VG i idrott, och eftersom jag inte är med på simningen på grund av att jag får ont så måste jag ju anstränga mig extra mycket i allt annat för att få ett bra betyg.

Jaja, nu ska jag kolla igenom glosorna en sista gång. Ni hör av mig i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0