let's do some workout

Hallå,

Det blev inget inlägg igår på grund av strömavbrott i 3½ timme. När strömmen väl kom tillbaka var jag i princip på väg ut genom dörren så det blev aldrig av att jag skrev något. Igår träffade jag Nathalie, vi spelade spel med hennes morbror och sen var vi hemma hos mig och såg film på kvällen. Vi tittade på How to loose a guy in 10 days. En bra och mysig feelgood film.

Idag ska jag snart sticka in till Lund för att träffa Tora. Vi ska va hemma hos henne en liten stund och sen sticker vi till gymet. På tiden eller hur? Efter det drar jag hem och pluggar lite och sen ikväll blir det nog en kvällspromenad med Nikita.

Så här ser jag ut just nu, redo att träna..

 

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0