Mediegymnasiet igen !

Hejsan,

Idag hade jag en kort skoldag, som vanligt på tisdagar. Lite extra kort idag eftersom vi skulle göra klart vårt projekt idag och vi kunde gå när vi var klara. Så vid 13 tiden var min grupp klar, men jag stannade kvar på skolan till typ tjugo över två och gjorde tyska. Sen tog jag bussen till Malmö för att möta upp Nikky. Egentligen så skulle vi gått och fikat på epresso house men vi dröjde oss kvar på hennes skola ett tag så det blev att vi åt sushi till middag tillsammans med Ellen, Malin och Andreas. Mumsigt!

Lite bilder från dagen..

 

Egobild på bussen och mitt fina halsband jag hade idag.

 

Sushirestaurangen


Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0