någon där uppe kan inte bestämma sig

Hejsan,

Visst har vädret växlat helt galet idag? Ett tag ösregnade det, sen blir det sol och jag undrar vad som kommer här näst? Hagel kanske? Ja, du där uppe som styr vårt väder, ta och bestäm dig och om jag får önska så vill jag ha sol!

Jaja, nog om det. Nu har jag precis ätit lite och ska snart sätta igång att plugga. Har en bok på engelska som ska vara utläst och en krönika som ska vara klar på onsdag nästa vecka. Så det är bara att sätta igång, hur tråkigt det än är. Ikväll ska jag i alla fall kolla på Spyxet med några tjejer från klassen. För er som inte vet så är det ett spex som Spyken har varje år, det har även Polhem och min skola, Katedral. Men ikväll är det Spykens tur och då ska jag dit och kolla. Ska bli roligt men kan tänka mig att det kommer innehålla en hel del skämt om Katte eftersom våra skolor är "rivaler".

Well well, nu måste jag börja plugga. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0