skärpning fanny

Hejsan,

Jag vet att det var hundra år sen jag skrev så nu är det väl dags. Jag har helt enkelt inte alls varit på humör för att skriva något så nu har jag tagit mit i kragen och tänkte börja skriva varje dag som jag brukade göra förut.

På lovet så har jag omgett mig med en massa trevliga vänner. Sen så har jag även haft besök av kusinerna från växjö, trevligt värre. Idag var det ju dags för skolan igen efter ett skönt påsklov. Hade verkligen ingen lust, men vill man ha en bra framtid så är det lika bra att släpa sig dit och göra så gott man kan.

Men nu måste jag plugga matte eftersom jag har prov på fredag. Inte kul alls, för matteproven går alltid så dåligt för mig. Man har liksom ingen energi till att plugga då eftersom jag antagligen kommer få G som jag brukar.

Innan jag pluggar vidare så kommer här lite bilder från min kväll med Nikky i fredags..

   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0