blir staffanstorp nya atlantis?

Hejsan,

Regnet öser ner. Sen slutar det ett tag och sen kommer regnet igen. Jag undrar om vi snart kommer behöva simma runt här. Det regnar ju hela tiden nu, så ja snart kanske Staffanstorp ligger helt under vatten som i den filmen Atlantis haha. Bara min teori, inte så trovärdig kanske men man vet aldrig hehe.

Idag efter skolan gick jag och Hannah runt lite i stan och jag handlade lite prylar från apoteket, typ facescrub och lite sånt. Skulle handla ett puder på make up store också men det var såklart slut. Vi tog även en liten paus inne på pavement på ovanvåningen. Perfekt viloställe!



Så här mysigt hade jag det hehe.



Mina produkter från apoteket. Tror dom gick på runt 250 kr tillsammans.

Nu ska jag plugga matte, ha det fint denna regniga måndag!

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-08-24 @ 00:09:07
URL: http://teresebrodin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0