bussresor

God morgon!

Sitter och äter frukost nu samtidigt som jag försöker ta reda på vilken linjebuss som man ska ta i Malmö för att komma till John Bauer. Om någon vet så bara säg till! Jag, Nathalie och Johanna ska nämligen åka in till både John Bauer och Vipan idag så att dom två vet hur de ska åka när skolan börjar. Vi hade tänkt stanna en stund i Lund sen men eftersom det regnar idag så blir det nog inte av.

Övningskörde igår med, provade på tvåans växel för första gången, det gick väl helt okej. Men jag har fortfarande problem med att bromsa mjukt och igår när jag skulle parkera i en ruta hamnade jag i mitten mellan fyra stycken, så ja lite träning behövs nog innan jag kan ge mig ut på vägarna. Men då, då får ni se upp för då kan ingen stoppa mig haha ;).

Nej, nu måste jag göra mig klar. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0