dags för uppdatering

Hejsan,

Jag har hängt på Malmöfestivalen de tre senaste kvällarna och har varit alldeles för trött när jag kom hem för att orka skriva något. Så nu kommer en hel del. Såg ju Oskar Linnros i torsdags och daaamn! Han va så duktig och så är han ju dessutom så nedrans sexig! Riktigt grymt va det! Sen igår så vandrade jag runt på festivalen med Hannah, Vera, Nathalie och Johanna. Jag träffade en massa trevligt folk där, men det hände även en del sjuka saker.

Lyckades först få fågelskit i huvudet när jag steg av tåget. Mitt i pannan fick jag det, fyfan alltså. Men som tur var fixade vi fram våtservetter. Lite senare när jag står inne på pressbyrån och ska berätta något för mina kompisar, så råkar jag vara lite väl vild i mitt gestikulerande så jag slår till en kille rätt på hakan. Så klart började jag asflabba men sen kom tanken: ehhm du slog precis någon i huvudet!! och då bad jag om ursäkt och så men han verkade ta det lugnt. Men däremot inte en av de som jobbade där, han gav mig en riktig mördar blick och sa typ: du där, ut här ifrån! Så ja det var bara att lämna lokalen hehe. Senare när vi lämnade teddybears konserten som faktiskt var mycket bättre än jag trodde så blev vi jagade av en alkis som ser ut som om han ska spy vilken sekund som helt! Snacka om en händelserik kväll. Men ja, det var nog längesen jag skrattade så mycket!

Ikväll ska mamma och pappa ha kräftskiva så vid kvart i sju ska jag vara ute ur huset. Har hjälpt dem att baka två kladdkakor och fixat en spotifylista till dem hehe. Så ikväll så ska jag och Nikita hitta på något. Vad vet jag inte, men kul lär det bli.

Jävlar, har nog slått mitt personliga rekord i "längsta inlägg" hehe. Nu måste jag börja göra mig klar om jag ska hinna ut till kvart i sju. Ha en fin Lördag!



Här kommen en bild på Oskar Linnros. Inte världens bästa bild precis men ja, det var det jag lyckades åstadkomma hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0