dålig natt och dålig morgon

Hej,

Har inte haft nån bra natt. Kunde inte somna, ibland blir det bara så och jag förstår inte varför. Man är ju jättetrött men ändå somnar man inte. Jaja, jag somnade tillslut och när jag vaknade fick jag en kul överraskning av mamma (känn ironin) Du ska städa ditt rum idag NOGA! Vad innebär noga? Att du inte bara ska damsuga, skrivbordet ska torkas av och du ska damma alla hyllor med mera. Asså jag vet inte vad det är med mig och att städa, jag blir bara så irriterad i hela kroppen och jag har lust att riva i sönder hela mitt rum. AHHHHHH!

Ja okej, skärpning nu Fanny. Man måste städa noga nån gång. Ja, så det är väl bara att sätta igång. Önska mig lycka till, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0