första "skoldagen", check!

Hallå,

Ja, idag var det dags att bege sig till Katte igen. Vi samlades i aulan kl. 13 och sen gick vi in i klassrummet med klassen och fick lite vanlig information + ett datum till första provet (!!) Dom går tydligen ut hårt direkt hehe.

Innan vi samlades åt jag ju lunch med tjejerna på Govindas. Det är en restaurang i Lund med bara vegetarisk mat, Faktiskt riktigt gott!



Hade denna tröjan på mig först men eftersom jag klantigt nog lyckades spilla så fick jag byta. Hade nämligen varit inne och handlat kläder innan som jag lade undan igår på Gina Tricot, så jag kunde som tur var byta!



Hannah & Madde.



Detta var alltså det jag handlade på Gina Tricot.
Halsduk - 129 kr
Tröja - 149 kr.

Nu blir det mys framför tvn och sen ikväll ska vi ha gäster i think. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Niinii' ♥

meningar av texten ? haha va fatta nt riktigt :P?

2010-08-18 @ 18:01:51
URL: http://niiiniiis.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: åh, tack så mycket! :)

2010-08-18 @ 18:26:42
URL: http://komhitskadufaenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0