getting ready for school

Hallå,

Då var det dags att börja skolan igen. Vad tycker vi om det? Ja eftersom mitt schema ser ut som det gör och man har saknat folket så känns det helt okej. Förutom att jag vet att det kommer bli en hel del plugg nu i tvåan, mycket mer än ettan så det känns väl inte så kul. Men man får försöka sitt bästa.

Efter en hel del letande lyckades jag, Nathalie och Johanna hitta rätt till både John Bauer och Vipan och de fick även en liten rundtur på kära Katte.

Så här såg jag ut idag..



Kläder efter väder hehe.

Och så här ser mitt schema ut, fredagen är lite lång men ja 4 sovmornar kan man inte tacka nej till! Hade ju inte en enda förra året..



Ja, nu blir det dags att sova snart. Klockan ringer 09.45 imorgon. Börjar inte förrän 13 men ska äta lunch med tjejerna först kl.12. Godnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0