jävla huvudvärk...

Hejsan,

Idag har varit en av dom jobbigaste skoldagarna i hela mitt liv. Hade ont i bihålorna när jag vaknade imorse och det har fortfarande inte gått över. Borde nog egentligen stannat hemme men eftersom det var tredje skoldagen kändes det dumt att börja ligga efter redan i början med genomgångar osv. Så jag kämpade mig igenom skoldagen fastän det kändes som om mitt huvud skulle sprängas i tusen bitar.

Efter skolan blev det en liten fika med tjejerna för att fira Felicias födelsedag. Grattis!! Och nu är jag äntligen hemma och ska lägga mig framför tvn och bara göra ingenting hela kvällen tror jag. Ville egentligen till Malmöfestivalen men kroppen har ingen ork.

Hoppas ni mår bättre, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0