kort stubin idag..

Hallå,

Hade en ganska vanlig skoldag idag förutom att vi knappt gjorde något på lektionerna. Alla är lite sega nu i början, även lärarna. Men det är bara skönt ju, att få en liten mjukstart. Blev lite paff igår med provdatum och allt men det kom inget mer sånt idag i alla fall.

Efter skolan stack jag till Malmö med Nikita och Amanda och där mötte vi upp Malin och Jessica. Blev lite mat på Mcdonalds och sen en liten snabb titt i lite affärer. Men just nu är jag så otroligt trött och har en sån sjuk huvudvärk. Så gör mig inte irriterad idag för då bryter jag typ ihop. Det beror väl bara på att man inte är van att gå upp tidigt och så. Så ikväll ska jag bara äta, se en film tror jag och sen lägga mig direkt. Och det ska bli så jävla skönt !!



Amahje visar upp sin bästa sida..



Mallan & Nikky



Jessica.


Nu blir det käk, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0