mat, mat och ännu mer mat..

Hallå,

Idag var det måndag igen. Har bara två lektioner på måndagar vilket är riktigt skönt. Fast det känns konstigt att sluta så tidigt, känns knappt som om man går i skolan längre hehe. Idag så hängde Vera och Hannah med mig hem efter skolan. Så tänkte vi laga pannakakor men så blev Hannah plötsligt sugen på makaroner och köttbullar så vi sa: äh men då gör vi väl både och! Så vi lagade och lagade och sen åt vi, och ja sen åt vi lite till. Blev riktigt mätt sen!

Och på fredag blir det förmodligen mys, film och kräng kväll hos Hannah hehe. Jag har försökt att äta nyttigt ett antal gånger, det funkar i kanske 1-2 dagar men sen är jag tillbaks i mitt vanligs mönster igen. Knappt lönt att försöka hehe. Mycket godare att äta sånt som är gott ju!

Har suttit och pluggat en stund nu och har äntligen lyckats plugga in tyskaglosorna i huvudet. Så nu blir det chill vid datorn och sen sängdags. Ha det!



muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0