sug efter innebandy..

Hejsan,

Idag var jag uppe kl.11 och stack och hämtade busskortet med Nathalie och Johanna och senare följde jag med Nikky när hon skulle hämta sitt. Sen hade hon och jag följe till busstationen och så åkte hon till Malmö och jag till Lund. Där hängde jag med Vera, Vera och Tora en stund innan jagh åkte hem till Staffanstorp igen. Då kollade jag på Nathas innebandyträning och jag blev faktiskt sjukt sugen på att börja spela igen !! Nathalie försöker övertala mig, ja vi får väl se hur det går.

Nu ska vi hem till Johanna och sen sover jag hos Nattis ikväll. Ha det fint!



Kommentarer
Postat av: evelinA - FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

hej sötis♥ jag har en frågestund på bloggen just nu och skulle bli jätteglad om du gick in där och ställer några frågor kram...♥

2010-08-12 @ 23:06:20
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0