dan' före dopparedan'

Nu är det den 23 december. Även om jag är 16 år så känns det fortfarande lite speciellt dagen innan julafton. Alla mina julklappar är klara och inslagna, jag och Henrik har klätt granen och gjort knäck. När vi skulle klä granen så tjafsade vi lite om hur den skulle se ut, hur glittret skulle hänga och vilka kulor vi skulle använda osv. Då klämde Henrik ur sig en kommentar som vi har skrattat åt hela dagen: "Okej, vi gör som du vill fast lite mer på mitt sätt" Ja, han fick sin vilja igenom i alla fall. Sen när vi skulle göra knäck så lyckades han min kära bror klicka kokhet smet på min hand! Så nu sitter jag med ispåse och kylbalsam på handnen och försöker lindra smärtan lite. Men tur att nacken börjar bättra sig i alla fall!

 
 

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: tack babe!

2010-12-23 @ 21:34:16
URL: http://malinkirstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0