första december tvåtusentio

Idag är det den 1 december. Nu känns det lite mer okej att det är snö. I december ska det ju va snö, så är det bara. Det är fortfarande hemskt att ta sig till och från bussen men man överlever. Det tar ändå bara 10 minuter för mig att gå. Nu har jag ju dessutom handlat varmta vantar och den varmaste mössan jag har haft i hela mitt liv så det ändå lite mysigt att få pälsa på sig alla kläder.

1 december innebär ju också att man får äta första chokladbiten i chokladkalendern! Ja, jag är 16 och jag har fortfarande en sån. Det är ju tradition, och det är gott så varför inte? Det smakade bra med en liten chokladbit efter skolan må jag säga! Nu ska jag försöka mig på lite tyska och sen så blir det magdans. Puss!



Blir en gammal bild idag med. Har inte orkat ta några nya de senaste dagarna. Bättre med en gammal bild äb ingen alls eller hur?


Kommentarer
Postat av: emmi

svar; haha! aww, jag kan inte ha en chokladkalender för jag kan inte hålla mig! lättare med smink så jag uppskattar den verkligen! de är riktigt häftigt :) kram

2010-12-01 @ 21:03:39
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0