kusinmys

Nu sitter jag hos mina kusiner i Växjö. Vi har haft lite julklappsutdelning och jag fick ett presentkort på Make Up Store på 300kr. Fick även en present av dem som är till min födelsedag den 3 januari. Vi får se om jag kan hålla mig till dess hehe! Idag har vi varit ute i snön och åkt pulka så det stod härliga till! Var alldeles svettig när vi gick hem, mina kusiner är ju yngre så dom har lite mer engergi än mig så man fick hänga på så gott man kunde. Sen har även min  ena kusin Cornelia lärt mig spela enkla låtar på piano typ Broder Jacob och sånna. Själv har hon spelat i 4 år och kunde typ My Heart Wil Go On. Men jag gjorde mitt bästa haha! Nu ska jag ner och vara social med släkten. Puss!



Bjuder på en sommarbild i vintermörkret som min kusin tagit i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0