måndag, helt vanligt

Sitter och försöker mig på tyskan, det går långsamt men frammåt. Blir förhoppningsvis klar snart så kan jag fortsätta läsa i min engelskabok. Har bara läst 14 sidor av typ 400 så det är dags att sätta igång nu! Har inget speciellt att berätta om idag, inget har hänt. Enda jag kan göra är att rekommendera pizzan på Saluhallen i Lund, väldigt god! Delade en med Hannah idag efter skolan innan hon skulle till sin häst hihi. Vera och Elin hänkade också.

 

Försöker se ljuset i allt mörker och plugg med ett leende.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Temat du ska ha på bilden är: JUL !

Ha det så bra! (:

2010-12-06 @ 22:57:25
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0