mobiler är inget för mig tydligen

Blev inget skrivet här igår för jag var alldeles för seg och trött efter rätt dålig sömn. Blev en hemmalördag igår med lite plugg och mys med familjen. Man behöver en sån dag ibland.

Kan även upplysa er om att jag nu har lyckats förstöra en till mobil. Även denna är fuktskadad och det är den tredje som har blivit det. En av de fuktskadade blev även stulen någon månad senare! Jag är en fullständig mobilnörd som ALLTID har mobilen vid min sida och i princip alltid svarar på sms direkt och nästan alltid när folk ringer. Är inte en sån som kan låta mobilen ligga i sovrummet om jag är ute och äter, den ska alltid va med! Men tydligen är jag inte menad att ha någon mobil eftersom dom ständigt förstörs haha. Men jag ger inte upp, som tur är så har vi försäkring på mobilen så jag får lämna in den på lagning på måndag och sen är jag back in buisness. Dock med lånemobil. Nu ska jag plugga engelska, puss sweetipajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0