om man skulle..

..ta och sova kanske? Se till att vila nacken och må bra imorgon. Det hade ju suttit fint! Det blev att jag kollade 3 avsnitt av Gossip istället för 1 som jag tänkt från början. Men så hackade sig det sista och nu orkar jag inte hitta en ny länk så det får jag kolla klart en annan dag. Imorgon blir det nog knäck och tryffelbak med mamma och kanske lillebror. Farmor kom idag också förresten! Ja, här kom lite babbel om allt möjligt bara för att jag inte orkar gå och kissa och sen sova. Men nu är det la dags, godnatt på er!

 

Bild med Sara från i sommras. Får väl ta och ta lite nya snart?


Kommentarer
Postat av: Sara

varför ser vi likadana ut på alla..?

2010-12-23 @ 22:13:57
Postat av: fanny

för att vi tog en sån bild med min cam som blir så :)

2010-12-23 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0