över leriga åkrar..

Har precis kommit hem från Amanda. Efter Malmö så tog jag mig hem till Staffanstorp för lite film och mys med henne. Men hemvägen var lite speciell. Var tvungen att byta buss i Lund för att komma ända fram till Amanda och slippa gå från busstationen. Men när jag kommer fram i Lund så kommer inte bussen. Efter 15 minuter så testar jag att ringa en taxi, men de har inte en enda bil ledig så de ber mig att testa igen om 20 minuter. Så det blev att börja gå från Lund Södra Trafikplats till Staffanstorp. För att slippa gå på vägen så var jag tvungen att gå på åkrar och det var inte det lättaste! Men som tur var så kom mamma och hämtade mig efter en liten bit. Men så här fina blev i alla fall mina stövlar.



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0