ro i själen

Åh! Känns skönt att ha tid att blogga i lugn och ro från datorn idag. Även om jag har haft en del att göra idag också så har det inte varit lika stressigt som de senaste två dagarna. Hade ekonomiprov idag och det gick bra tror jag. Sen hade vi UF-mässa på skolan där vi sålde våra tygpåsar. Vi fick inte jättemånga sålda men det blev några stycken. Men många kom fram och sa att de var jättefina!

Har hunnit plugga matte och läsa 50 sidor i engelskaboken. Har även fixat mer på rummet med mamma, och vi är snart klara! Till helgen ska vi spackla igen hålen som blivit efter tavlor och krokar som vi har flyttat på och sen måla över med ny färg. Nu tänkte jag gå tillbaka lite i tiden och spela the Sims 2 innan jag ska se tv med mamma och pappa. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0