sick and tierd

Idag är jag hemma från skolan. Mådde lite dåligt redan igår och idag hade jag extremt ont i bihålorna så det blev ingen skola för mig. Så har legat i sängen/vid tvn i princip hela dagen och jag tänkte nog fortsätta ett tag till. Men ska ta tag i att läsa dagens 50 sidor i engelskaboken nu i alla fall.

Det tråkigaste med att vara sjuk förutom att jag saknar mina kompisar hihi så får jag inte dansa idag. Sista gången och allt. Men ja, jag ska ju vara med på avslutningsshowen och tills dess kommer vi träna en hel del och då lär jag nog va rätt trött på det så det kan väl inte skada med lite vila idag haha.

Nu ska jag börja läsa, puss!

 

Ska nog bli lite blondare snart igen, eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0