sirapshuvud

Rubriken beskriver rätt och slätt hur jag känner mig. Ja, som om någon hällt en flaska sirap in i mitt huvud och gjort mig lika seg som sirapen själv! Gick hem tidigare från skolan idag för jag hade en extrem huvudvärk och orkade verkligen inte gå på tyskan. Nu har jag varit hemma och läst i engelskaboken och nu kämpar jag med ekonomin. Efter det är jag klar! Då blir det mys vid tvn hela kvällen och efter Desperate Housewives och Cougar Town halv elva tänker jag sova. Och det kommer bli skönt. Tack och hej, leverpastej!



Sexig Oskar Linnros.

Kommentarer
Postat av: fanny

sv;jaha okejokej,haha ären typ lätt att förstå sig på?:]

2010-12-07 @ 18:43:11
URL: http://fannybjuhr.blogg.se/
Postat av: fanny

sv;jadu..har ett stort val framför mej..:]

haaha,nej men jag har också kollat på HTC desire men jaa..jag vet inte en.

jaja,tack för att du tog dej tid och svarade på min fråga!

2010-12-07 @ 20:04:31
URL: http://fannybjuhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0