snö och sånt ni vet.

Imorse var det hemskt att gå upp. Kallt som tusan i mitt rum, eftersom mitt element inte vill funka som det ska. Sen när man tittar ut så snöar det helt sjukt mycket och man inser att man kommer ha snömotvind när man ska ta sig till bussen. Så jag var ganska sent på det och gick upp fem i nio när bussen skulle gå tjugo över. Det blev alltså att springa till bussen. Eller jag varvade att springa och gå för det blev jobbigt efter ett tag med väskan och alla kläder. Ja, väldigt detaljerad information om min morgon hehe.

Var och kollade lite på FN-rollspelet idag. Det är de som läser samhäll B som är olika länder och ska lösa konfliker osv. Sen efter det träffade jag Nikita och Amanda, blev lite käk på Burger King och sen tog vi oss hemmåt i snöyran. Nu sitter jag här och har precis käkat falafel och paprika, riktigt gott hehe.

Ska nog ta tag i att läsa boken på engelska som jag ska presentera för klassen den 20 december, så det är väl dags att börja antar jag... Puss!




Kommentarer
Postat av: Poxi

Hej! Bra blogg!! Kolla gärna in mig poxi.blogg.se ^^

2010-12-02 @ 21:17:36
URL: http://poxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0