en annan vera idag

Hejsan,

Idag var jag först ute och tog lite foton till en ny header som jag precis satt ihop. Ska  bara få upp den på bloggen också. Sen tog jag bussen till S Sandby hem till Vera. Och detta är alltså en annan Vera som även hon går i min klass. Vi satt och åt kanelbullar och snackade i solen, så nedrans mysigt. Kom hem vid 7 tiden och då var det först mat och sen fotboll. Första matchen jag kollar på haha. Tyvärr vann ju Spaninen. Eftersom jag faktiskt är 3% tysk så hejade man ju på Tyskland, men ja tyvärr blev det ju en förlust för dem.

Nu ska jag lägga upp den nya headern. Hoppas inte det krånglar alltför mycket!

Här kommer en liten bild som jag tog idag..



Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0