övningskörning

Hejsan,

Igår övningskörde jag för första gången. Fick prova att starta bilen och hitta dragläget mellan kopplingen och gasen och sen köra lite försiktigt och svänga lite på ettans växel. Jag fick 2 motorstopp men annars gick det rätt bra faktiskt. Idag har jag bara varit hemma och tränade på vårt hemmagym i 30 minuter innan. Det va.. ASJOBBIGT haha. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. Då ska vi till Nova Lunds parkering och övningsköra där.

Ikväll blir det vm-finalen. Jag tänker heja på Holland eftersom de har kommit tvåa i 3 vmfinaler innan så förtjänar de att vinna denna gången tycker jag. Efter matchen ska jag ut och träffa Amanda & Nikita och säga hejdå till Amanda som åker till Kroatien imorgon. Men ska nog lägga mig rätt tidigt eftersom jag ska va hos tandläkaren i Malmö kl. 9 imorgon.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0