23 juni

Hejsan,

Idag var det jobb igen. Det är faktiskt rätt kul ändå. Jag, Sofie och Jenny har väldigt sjuk humor och så ja, det leder till en hel del skratt. Bara Sofies roliga Helsingborgs dialekt blandat men nån annan dialekt får mig att dö av skratt. Idag sa hon "hundrunda" som typ blir "hyndrynda" asså det låter bara SÅ kul ! Så ja, ska till jobbet imorgon med men på fredag är jag ledig. Ska bli skönt! Då kommer lite brudar från klassen hem till mig och käkar och sen drar vi förhoppningsvis och partajar nånstans.

Nu har jag fått upp londonbilderna på Facebook så nu är det bara bloggen kvar. Om inte datorn  krånglar så kommer de nu ikväll.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0