3 juni 2010

Hej,

Idag är det torsdag och åter sol, härligt värre! I morse på idrotten hade vi coopers test, man ska springa 2 kilometer så snabbt man kan och jag fick tiden 10.15 min vilket var 15 sekunder från mvg lite surt men jag blev rätt nöjd ändå. Senare hade vi engelska, eller vi skulle haft men eftersom en massa aspackade treor kom in och dansade och sjöng så fick vi avbryta lektionen för vår lärare blev skitur haha. Sen hade vi matte, och efter det samhällkunskap. På samhällskunskapen var det debatt med olika partier men jag hann aldrig prata för vi kom aldrig till frågan jag hade hand om, homosexuellas rättigheter. Men det fick bli på tisdag istället.

Väl hemma från skolan stack jag hem till Nathalie en liten stund för att prata av mig lite om allt möjligt och sen stack jag hem och städade. Nu sitter jag med världens magknip och försöker komma på vad jag kan göra åt det...

Hoppas på att det går över snart för jag ska iväg och sola med Nikita sen. Men ja det gör det väl , ha det bra!

En liten bild från när jag tog mitt första dopp i poolen igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0