DAGENS FAIL.

Hejsan,

Mitt namn är Fanny och jag är klantig. Idag lyckades jag tappa min mobil i poolen. LIKSOM VAD ÄR ODDSEN PÅ EN SKALA ATT MAN SKA LYCKAS MED DET? Så ja den är helt vattenskadad. Så jag fick använda min gamla mobil. Men så torkade vi min mobil med hårfönen och så funkade den men ja, sen dog den helt plötsligt och då satte jah i batteriet och simkortet i min gamla mobil och då ville den inte heller funka. Så nu sitter jag utan mobil och det är... HEMSKT! Som mamma brukar säga, min mobil är min pacemaker. Och imorgon ska tjejerna komma hem till mig, och alla kommer olika tider med bussen så vi behöver höras av hela dagen, så det innebär att jag måste kolla facebook stup i kvarten för att kunna veta när de kommer osv. Jaja, det kan väl bli kul.

Kände att detta inlägget blev väldigt oseriöst, men ja jag är trött och förbannan på mig själv. Men ja, ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0