dags för student idag

Hallå,

Idag har jag nog haft en av mina kortaste skoldagar hittils. Kom till skolan vid 10 och fick mina betyg i Historia och Svenska som by the way var MVG, sen stack jag med Hannah till Malmö. Vi sprang runt i en massa second hand butiker men Hannah hittade aldrig jeansen hon så gärna ville ha. Lite synd men motion fick vi i alla fall.

När jag kom hem så fick jag byta om på två röda och sen åkte jag, mamma och Henrik till Katte för att titta på Åsa när de sprang ut. Åsa är mammas kusin för er som inte vet. Nu är vi hemma igen och runt halv sju tiden ska vi hem till Bjärred på hennes studentfest.

Ja det är det som händer idag, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0