förberedelser..

Hejsan,

Idag är en sån dryg dag där man bara ska fixa saker som måste fixas innan imorgon. Måste städa, packa, fixa musik till mp3n (sjukt mobbat att jag inte har någon ipod hehe) och en massa andra saker. Men det är väl värt det, för imorgon blir det LONDON ! Kvart i sex åker jag, mormor och mamma till Kastrup och tar flyget till London. Där möter vi upp min  kusin Alma och min moster eftersom de åker ifrån Göteborg. Vi är hemma igen sent på onsdagkväll. I'm gonna shop til' I drop, yeaaah ! Jag har med mig datorn och kameran så om jag får rätt på internetet så blir det lite bloggande där annars kommer bilder och annat när jag är hemma igen.

En liten bild från igår..


so sweeeet :)

Better get going..
Ha det fint !




Kommentarer
Postat av: emmaklämma

vi måste hitta på något i sommar fannsan :) <3

2010-06-12 @ 15:29:32
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: MALIN

mina flickor <3

2010-06-12 @ 15:30:57
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0