härlig kväll igår

Hejsan,

Blev inget bloggande igår för jag var inte alls på humör för det. Inga bilder heller ju, men det kommer så småningom. De ligger på datorn men det är en hel del bilder, får se hur många jag orkar lägga upp.

Igår så var jag hos Johanna på grillfest. Förutom mig, och Johanna så var även Nathalie, Emelie, Amanda, Robin, Marcus och Ted där. Vi grillade, dansade, spelade spel och hade allmänt roligt. Sen sov där, blev väl inte jätte många timmars sömn men ja, några i alla fall.

Nu ska jag nog kolla lite tv och äta lite pasta, blev sjukt sugen på det precis hehe. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack fanny , jag hade jätte trevligt med er :) älskar dig tack för allt <3

2010-06-21 @ 22:04:56
URL: http://jjohannabergqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0