i'm in london bitch

Hejsan,

Har inte fått ordning på mitt internet förrän nu så det får bli ett litet snabbt inlägg. BIlder och så kommer när jag är hemma, orkar inte klydda med det nu.

Igår: Framme i London runt 10.30 deras tid. Då blev det lunch och sen en fyra timmars sightseeing busstur i hela London. Jag och kusinen liknade riktiga kineser med våra kameror hehe. Sen på kvällen åt vi på restaurang, för min del blev det Lagane, skitgott!

Idag: Shopping på Oxford Street. Bara inne på TopShop stannade vi i en timme. Men affären hade ju 3 våningar och mycket större utbud än i Sverige! Där blev det ett par prickiga jeansshorts, ett linne/tunika och ett par basic svarta leggings. Sen handlade jag även en skitsnygg klänning i en affär jag inte minns vad den hette. Och jag letade som en galning efter ett par svarta festskor och tillslut hittade jag dem. Riktigt jäkla snygga! Bilder kommer absolut när jag väl är hemma.

Nu ska vi chilla lite på rummet sen kallar sängen. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0