new moon

Hejsan,

Idag hade jag mitt sista prov för terminen och jag har inga fler läxor nu! Äntligen kan man slappna av och känna tyngden lätta från axlarna. Efter skolan var jag runt med Hannah och Moa i lite second hand butiker och sen stack jag hem till Nikita. Vi kollade på new moon. Fast jag är värsta twilight-fanet hade jag fort farande inte sett den så det var dags idag. Måste säga att jag tyckte den va skitbra verkligen, kan knappt vänta tills eclipse kommer ut på bio. 

Nu ska jag ta något att äta och sen ska jag träffa Nathalie och prata ut om allt möjligt. Ha det fint!




Nikita är vacker om en fe, eller hur? :)



Kommentarer
Postat av: MALIN

omänskligt vacker är hon.

2010-06-10 @ 00:01:52
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0