partypinglor

Hejsan,

Ja igår var det väldigt stressigt så det blev inget inlägg. Men ja, brudarna droppade in hos mig mellan 15 och 17 ungefär och så badade vi, duschade och fixade till oss lite i omgångar. Sen blev det mat och lite upptagg. Vid 22 tiden tog vi bussen in till lund och sen vidare till Annehem hem till en kille som hette Ludvig. Vi hade en jätterolig och trevlig kväll och vid 1 tiden så började jag och Hannah gå mot bussen eftersom vi var tvungna att gå in till centrum.

Väl i centrum köpte vi pommes på lundafalafel, tack gode gud att dom hade öppet så sent!  Sen gick bussen hem till Staffanstorp vid halv 3 ungefär. Det var en jättebra midsommar förtum att Hannah blev av med sitt sommarbusskort. Väldigt synd men ja, annars en jättebra kväll!

Nu ska jag bara ta det lugnt och ikväll ska jag kanske hem till Johanna om jag orkar. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0