pizza & kladdkaka

Hejsan,

Vädret är fint som attan idag med! Orkar inte berätta om skolan, det va chill och vi gjorde inget speciellt. När jag hade slutat stack jag hem till Nikita och så låg vi och solade ett bra tag, Tim var också där. Jag använde sån där olja som ska göra att man blir brun snabbare, och vad hände då? Jo jag fick röda utslag på hela benen och lite på armarna. Det ser verkligen hemskt ut, hoppas det går över under natten för jag vill kunna använda shorts utan att behöva skämmas över mina ben.

Senare tog vi en pizza på La Dolce Vita och sen stack vi hem till mig. Om en liten stund ska vi baka kladdkaka, mums mums! Ha en fin fredag allihopa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0