seg måndag..

Hej,

Den här dagen är verkligen dryg. Hade inte en enda riktig lektion idag, visst det var väl skönt men känns ju knappt lönt att gå till skolan när man bara kollar film eller pratar lite betyg. Mitt betygsnack i engelska gjorde mig inte klokare heller, "ja du ligger ju där på vg+ så jag tror nog att det får bli ett vg i betyg men jag ska kolla igenom allt igen så får vi se" JAG HATAR BETYGET VG+ ! Det är jag nog inte ensam om skulle jag tro.

Nu efter skolan så håller jag på och plugga företagsekonomi till provet imorgon, men hinner inte alls plugga mycket eftersom jag ska på körkortskurs med mina föräldrar kl.17. Det håller på i 3-4 timmar så när jag kommer hem blir det inte mycket tid till att plugga då heller. Det är nu man inser att man kanske skulle pluggat mer i helgen, jaja det får väl gå som det går.

Gud vad jag är negativ idag, ja ösregn lockar väl fram det humöret hos mig. Kanske kan muntra upp lite mer än mitt negativa inlägg..



Svampbob i mitt hjärta hehe :)

Ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0