sista jobbdagen !

Hejsan,

Blev inget inlägg igår, för när jag väl hade tid så va jag för trött. I Lördags var jag hemma hos Johanna med henne, Nathalie, Emelie, Robin, Ted, Marcus och Hamus, tack för kvällen alla! På Söndagen vaknade jag hos Johanna och var där ett tag innan jag stack in till Lund och mötte Vera. Vi satt i stadsparken och åt glass och pratade om lite allt möjligt, supermysigt!

Senare på kvällen badade jag här hemma med gänget från i Lördags. Och ja idag, då var det sista jobbdagen för mig. Har sammanlagt jobbat 7 dagar, inte så mycket men det va det jobbet jag kunde få tag på så det fick räcka.

Efter jobbet var jag hemma hos Dave en stund. Nu sitter jag och chillar vid datorn och ska väl sova snart. Imorgon blir det ribban med Sara och Nina.

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0