2 år med min älskling

Hejsan,

Idsg den 10 mars 2010 har jag och min älskade Stefan varit tillsammans i 2 år. Det är helt otroligt faktiskt, även om vi har haft en del motgångar har vi lyckats övervinna dem alla och fortsatt att kämpa för oss och vår kärlek. Jag är så otroligt glad för de 2 år vi har haft tillsammans och jag hoppas på så mycket mer.

Visst är det underbart när man hittar någon man verkligen älskar?



Till min älskling;
Jag älskar dig Stefan. Du är helt jävla underbar och du lyser verkligen upp min vardag. Du kan alltid få mig att skratta och le och det känns så äkta när vi är tillsammans. Jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig älskade vän.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis hjärtat :)<3

2010-03-10 @ 17:44:11
URL: http://lemontree.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0