Bye bye Baby

Hejsan,

Idag har jag först varit i skolan. Hände väl inget jättespeciellt förutom att tävlingen är igång och vi hade skuggnigselever i vår klass idag. De verkade trevliga och det ska bli kul att se någon av dom på skolan till hösten.
Efter skolan träffade jag Stefan och vi satte oss på Espresso House och fikade och sen gick vi runt lite i Lund innan vi tog bussen hem. Så eftersom han åker till Sälen med skolan på lördag så sa vi hejdå idag och det var lite jobbigt. Kommer inte träffa honom förens tidigast torsdag nästa vecka. Usch, jag tycker inte om att vara utan honom så länge. Men det är väl mest jobbigt nu de första dagarna sen känns det inte lika mycket. Så nu ska jag chilla lite vid datorn och sen ska jag plugga lite tråkig samhällsekonomi.

Ha det gutt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0