Hemma från skolan

Hejsan,

Nu är jag och Stefan hemma från skolan och vi ska snart börja plugga så vi har det gjort sen så ska vi titta på Vänner om jag får min vilja igenom haha. Annars blir det väl någon annan film eller något.

Jag hade redovisning idag på Historian med Ella, Vera och Erik som var i min grupp. Vi redovisade om när Sverige var en union med Norge. Gick inte jättebra för min del men jag tyckte att de andra i  min grupp var duktiga i alla fall. Jag blir alltid så nervös och röd i huvudet när jag ska redovisa, jag hatar verkligen det. Man har ju inget val, det är ju en del av skolan men jag tycker absolut inte om det.

Nu blir det som sagt plugg, ha det fint !


Kommentarer
Postat av: E M I L I E

fin blogg !

2010-03-10 @ 18:29:21
URL: http://baraemmlans.blogg.se/
Postat av: ella

det bev ju jätte bra tillsut vi fick ju nästan MVG :D!

2010-03-17 @ 17:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0