In a better mood I think.

Hej,

Mår lite bättre nu. Det går lite i vågor. Helt plötsligt blir jag ledsen igen och sen en stund senare är jag glad igen. Så jag vet inte om detta bara är en 'bra våg' eller om jag mår bättre på riktigt. Men kanske är allt  inte så illa som jag trodde. Får se imorgon hur det går då. Sorry om jag skriver i gåtor men jag har ingen lust att berätta vad som händer men ville ändå skriva av mig lite.

Tack alla ni som har hjälpt mig. Specillet min kära mamma, du är verkligen en klippa !


Kommentarer
Postat av: Sara

Ring eller sms:a om du vill prata <3

2010-03-29 @ 18:37:34
URL: http://lemontree.devote.se
Postat av: Dumle

du vet var jag finns och jag menar det, vi borde fiska upp vår kontakt igen för du är fantastiskt vän.

kom ihåg att du aldrig är ensam om samma problem andra sitter i samma situation men man är ensam att ta hand om sitt eget<3

2010-03-30 @ 18:56:08
URL: http://tusenmegapixel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0