lugn igen

Hejsan,

Nu är jag inte arg längre. Mitt förra arga inlägg berodde på att min helg har varit väldigt tråkig och seg och jag var redan på dåligt humör när det hände lite saker som gjorde mig ännu argare. Men det mesta är löst nu och jag är lugn och lite gladare nu. Men jag var helt enkelt tvungen att skriva av mig imorse, det behövs verkligen ibland!

Det enda jag egentligen har gjort idag förutom att vara arg och sitta vid datorn var att jag träffade Sara en stund. Jag stack in till Malmö vid tjugo i fem och så åt vi på entré och gick runt och tittade lite i affärerna. För min del blev det fönstershopping men Sara handlade ett linne och en t-shirt. Nu ska jag sitta och lyssna på Spotify, njuta av musiken och sjunga så högt att grannarna kanske kommer in och klagar.

Ha en fin kväll och sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0