på bättre humör.

Hallå,

En hel del har hunnit hända sen sist jag skrev. Ja mycket ska man höra inna öronen trillar av brukar man ju säga. Ungefär så har det varit. Jag har inte varit alls på bra humör de senaste dagarna på grund av mycket jobbiga omständigheter. Men nu ska jag snart iväg och träffa lite kompisar och idag mår jag faktist bättre. Var i köpenhamn med familjen igår till idag och även då så började jag bli gladare igen. Det kommer väl gå ner igen och sen upp men just nu mår jag bra i alla fall.

Ha det fint mina vänner !


Kommentarer
Postat av: emmaklämma

aw tack. din är också fin fannypanny :)

älskar att fixa header, det är skojsigt! hihi

ha en fin påsk finafanny <3

2010-04-02 @ 14:54:33
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0